phone-round

Lydbegrænsning - Limiter

Nyhed - SPL-6 TS AudioGuard - De luxe topmodel fra Dateq.

Limiter med tidsstyring. Her en den ultimative limiter der har alle finesser. Udover den almindelige dB (A) standard tager SPL6 også hensyn til lave frekvenser i dB (C) og overskridelser dB peak i musikken. Den eksklusive 10 bånd oktavbegrænser muliggør reduktionen af ​​enkeltfrekvensbånd. Også det gennemsnitlige lydtryk (Leq) beregnes over forskellige perioder og vægtninger (Leq og LAeq LCeq). Dette gør SPL6 meget nyttig til live events. Kan tilsluttes stort ekstrent væg dB(A) display og et ekstrent relæ slukker for strøm til musikken, når lydniveauet overstiger den forudindstillede grænse.
Forbundet til SPL-D2 tillader softwaren en sanktionstærskel, forsinkelse og varighed setpunkt.
Når du handler med C.S.U-Unit ApS, kan vi udarbejde en plomberingsrapport som dokumentation i forbindelse med bevilling.

spl6 rog led

DCM-5

spl6 back open

KUN KR. 10999 EX. MOMS

Nyhed - SPL-2-TS Limiter med tidsstyring. Her en limiteren der gør forskellen. Styring med 3 tidszoner pr. døgn. Helt perfekt til baren hvor musikken dæmpes automatisk efter f.eks. kl. 22-07. Velegnet til plombering.

Kun kr. 4999 ex. moms

Nyhed-SPL2- Deteq Limiter af høj kvalitet & lav forvrængning alle egnet til plombering.

Kun kr. 3999 ex. moms

SPL3 fungerer ligesom SPL2: mikrocontrolleren måler indgangsniveauet kontinuerligt og dæmper udgangsniveauet så meget som nødvendigt for at holde lydniveauet under den givne tærskelværdi.

Men SPL3 har en anden funktion. En målemikrofon er forbundet, så den har mulighed for at måle lydniveauet fra live-bands osv. Denne målemikrofon gør SPL3 til den ideelle begrænser til live forestillinger, hvor bandet bruger sit eget PA-system. Når lydniveauet i live-tilstand overskrider tærsklen, kan begrænseren give en advarsel til bandet (med blinkende lys). Hvis lydniveauet forbliver for højt i længere tid, vil begrænseren aktivere sanktionsudgangen og kan om ønsket afbryde båndets netforsyning.

SPL3TS har et indbygget ur / timer. Dette gør det muligt at programmere et helt andet lydniveau på forskellige perioder af dagen. Den indbyggede kalender giver dig mulighed for at programmere en liste med 10 datoer for at skifte begrænseren for at omgå automatisk. Alle disse indstillinger kan justeres ved hjælp af pc-softwaren.

SPL5 er den forbedrede version af SPL3; lydniveauet overvåges ved hjælp af en mikrofon; mikrocontrolleren måler kontinuerligt mikrofonniveauet og dæmper udgangsniveauet så meget som nødvendigt for at holde lydniveauet under den givne tærskelværdi.
SPL5 kan bruges i live-situationer til at overvåge lydniveauet produceret af et live-band, og sanktion er nødvendig ved at afbryde netspændingen eller give en optisk indikation til båndet. I en ikke-levende situation, så musik spilles over PA-udstyret, indsættes SPL5 efter mixeren og før forstærkerne. Det bruger mikrofonen til at bestemme lydniveauet og dæmpe, at udgangsniveauet er påkrævet.
Nyt i SPL5 er muligheden for at lagre lydniveaudata og hændelseshistorik over en periode på to måneder. Udover en begrænser fungerer SPL5 som en decibell logger. Med pc-softwaren kan begrænserens hukommelse læses ud. Konfiguration af begrænseren sker med samme software. Men før det bliver muligt at foretage ændringer, skal denne software registreres; Dette gør det umuligt for uautoriserede personer at ændre grænsekonfigurationskonfigurationen.
Denne pc-software gør det muligt at styre begrænseren over et computernetværk og endda over internettet!
Funktioner
limiter:
- Baseret på DATEQ SPL limiter-princippet
- Live og musik tilstand
- Decibel logger
- 3 timer / dag
- Svig afsløring

SRL-1 er bygget som relæudvidelsesboks til SPL3, SPL3TS, SPL5 og SPL-D2 displayet.
Hænger sammen med en af ​​SPL-serien limiter eller display =, giver SRL-1 et advarselslys og strømafbrydelse, der overstiger det forudindstillede lydniveau.

SPL-3 Kun kr. 4999 ex. Moms

SPL-3TS Kun kr. 5999 ex.Moms

SPL-5TS Kun kr. 7499 ex.moms

SRL-1 Kun kr. 2999 ex. moms

2-kanals kompressor/limiter MCL240, med noise gate og side chain indgang.
Velegnet til baranlægget der skal plomberes til et indstillet max. niveau for at kunne overholde støjkrav, hvor prisen er afgørende.

Kun kr. 1599 ex. moms

limiter NGS  Noname

Nyhed- SPL D2 Lydmåler display. Perfekt til spillestedet/baren hvor man hurtigt og tydeligt kan få overblik over lydniveauet. Sort og tydeligt med nat dimmer funktion m.m. Incl. målemikrofon og tilbehør.

- Kan bruges alene eller som forlængelse af SPL limitere serien
- Displayet dæmpes automatisk i et mørkt miljø
- Display-farve ændres, når tærsklen er overskredet
- Kan kobles til SRL-1 - relæ der afbryder strøm til musikken